Promocje
Szachy drewniane w kasecie SENATOR zdobione czarne
Szachy drewniane w kasecie SENATOR zdobione czarne
120,00 zł 105,00 zł
szt.
Szachy drewniane w kasecie PEREŁKI 35cm
Szachy drewniane w kasecie PEREŁKI 35cm
70,00 zł 65,00 zł
szt.
Szachy drewniane w kasecie PEREŁKI 32cm
Szachy drewniane w kasecie PEREŁKI 32cm
62,00 zł 60,00 zł
szt.
Szachy drewniane w kasecie CHAMPION
Szachy drewniane w kasecie CHAMPION
68,00 zł 59,00 zł
szt.
Szachy drewniane w kasecie AMBASADOR
Szachy drewniane w kasecie AMBASADOR
150,00 zł 135,00 zł
szt.
Szachy drewniane turniejowe 90 w kasecie
Szachy drewniane turniejowe 90 w kasecie
120,00 zł 115,00 zł
szt.
Szachy drewniane w kasecie SENATOR zdobione brązowe
Szachy drewniane w kasecie SENATOR zdobione brązowe
120,00 zł 105,00 zł
szt.
Szachy drewniane w kasecie OLIMPIJSKIE
Szachy drewniane w kasecie OLIMPIJSKIE
74,00 zł 69,00 zł
szt.
Produkt dnia
Agresywne szachy - KOMPLET
Agresywne szachy - KOMPLET
70,00 zł 68,00 zł
szt.
Szachy drewniane w kasecie PEREŁKI 35cm
Szachy drewniane w kasecie PEREŁKI 35cm
70,00 zł 65,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.


Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.509781734.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy w zależności od podjętej przez sklep decyzji.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o szczegółowym wyniku postępowania reklamacyjnego w formie email lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem email: kuba@szachy.sklep.pl lub telefonicznie: +48.509781734. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko przeprowadzić reklamację.


Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl